رای تلگرام برای کجاست؟
نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

مدت‌ها پیش تلگرام قابلیت بسیار جالبی را برای این نرم افزار گذاشت که می‌توان با استفاده از این قابلیت لایک کرد و رای داد. این رای دادن‌ها انواع مختلفی دارد و در موارد زیادی کاربرد دارد. یکی از این موارد که در آموزش‌های آنلاین تاثیر بسیار زیادی داشت، حضور و غیاب کردن و امتحان‌های سر کلاسی گرفتن با این قابلیت است. همچنین این امکان برای کانال‌ها یا گروه‌های خبری و اطلاعات عمومی بسیار عالی است که ادمین می‌تواند از مخاطبان خود سوال بپرسد یا نظرخواهی کند. همینطور در حین انجام کار کانال خود، جذابیت بیشتری به فضا داده می‌شود و رتبه آن کانال یا گروه در تلگرام بالاتر می‌رود.تعداد رای‌ها و حتی سین این کوییزها در رتبه شما و اهمیت شما برای تلگرام تاثیر بسزایی دارد. برخی از ادمین‌ها به فکر این هستند که رای و لایک فیک کوییزها را خریداری کنند. امتیاز این کوییز‌ها بسیار زیاد هستند که در ادامه به تمامی جزئیات این مورد و فواید خرید رای فیک تلگرام می‌پردازیم.

رای تلگرام برای کجاست

تلگرام دارای قابلیت‌های بالایی است که یکی از همیشگی‌ترین و بهترین خصوصیات آن داشتن گروه و کانال است. با استفاده از گروه و کانال تلگرامی شما به راحتی و با رعایت چند نکته ساده می‌توانید فروش داشته باشید. برای ایجاد گروه و کانال لازم است که از به علاوه گوشه پایینی استفاده کنید و در اولین گزینه‌ها new channel و new group را می‌بینید. این دو گزینه قابلیت‌های درست کردن کانال و گروه را دارند و به وسیله آنها می‌توانید کسب و کاری را راه‌اندازی کنید.گروه: گروه به مکانی از تلگرام گفته می‌شود که در آنجا می‌توانید افراد زیادی را اد کنید و تمامی این افراد قادر به ارسال و دریافت پیام در این بستر هستند. در گروه تلگرام می‌توان متن، عکس، فیلم، نظرسنجی و… ارسال کرد. این ارسال کردن در حالتی است که پیام‌های شما بازدید می‌خورد و تعدا افرادی که آن را دیده‌اند برای همه نشان داده خواهد شد. البته این مورد نیز وجود دارد که همه می‌توانند به پیام شما پاسخ دهند و شما نیز می‌توانید به پیام همه پاسخ دهید. گاهی اوقات می‌توانید گروه را بندید و یا دسترسی به اجزای گروه و ارسال آن را محدود کنید. برای مثال مخاطبین شما نمی‌توانند افراد را اد کنند یا ویس ارسال کنند و هر دسترسی دیگری را می‌توانید محدود کنید. همچنین قابلیت این را دارید که به جز خودتان ادمین‌های دیگری را برای گروه در نظر بگیرید.کانال (چنل): کانال نیز همانند گروه یک بستر برای کسب و کار ، اخبار، فروش، آموزش و … است که نسبت به گروه گسترده‌تر است. این گسترگی باعث شده که فعالیت در کانال همانند گروه آزادانه نباشد. ارسال پیام در چنل فقط برای ادمین امکان پذیر است و ادمین اصلی می‌تواند چندین نفر دیگر را به عنوان ادمین فرعی انتخاب کند، همچنین می‌تواند دسترسی‌های آنان را محدود و یا آزاد سازد. ارسال پیام در کانال فق توسط ادمین صورت می‌گیرد اما دیدن آن و رای دادن به نظرسنجی‌ها و کامنت گذاشتن برای تمامی افرادی که عضو کانال هستند یا نیستند آزاد استو همانند گروه در چنل نیز میزان بازدید نشان داده می‌شود و عموم ممبرها می‌توانند آن را ببینند.

رای نظرسنجی تلگرام چیست

امروزه با اضافه شدن قابلیت نظرسنجی، لایک تلگرام نیز به موارد قابل توجه برای پیشرفت چنل یا گروه تبدیل شده است. نظرسنجی‌ها توسط ادمین یک کانال گذاشته می‌شوند و تمامی ممبرها امکان رای دادن را دارند و محدودیت برای هیچ فردی وجود ندارد. همینطور می‌توانید تمامی پست‌هایی که قرار داده می‌شوند را لایک کنید و نسبت به آنان واکنش نشان دهید. با بالا رفتن استفاده از این نظرسنجی‌ها رای فیک تلگرام نیز به خدمات تلگرام اضافه شده است که می‌توانید خرید رای نظرسنجی تلگرام و خرید لایک تلگرام ارزان را به راهنمالند بسپارید.





:: برچسب‌ها: وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ,1,3,2,6,5,4,7,9,8,S ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: